תמונת פרופיל אייל שגיא

אייל שגיא

שותף
תחומי עיסוק
מסחרי
מיזוגים ורכישות
מגזר שלישי: עמותות וארגונים ללא כוונת רווח
היי-טק / סטרטאפ
ליטיגציה

עו״ד אייל שגיא הוא עורך-דין מוביל בתחום המשפט המסחרי, בעל ניסיון ומוניטין עשיר בתחום. עו״ד שגיא מייצג מזה שנים לקוחות פרטיים וחברות ישראליות ובינלאומיות מובילות, בכל הקשור לפעילותן השוטפת’ בעסקאות מורכבות בארץ ובחו״ל ובכלל זה מיזוגים ורכישות, מיזמים משותפים, שינוי מבנה, רגולציה ועוד.
בראשית שנת 2020, טרם שחבר למשרד תל-צור ושות׳ ולאחר שנים רבות כשכיר ושותף במשרדי עורכי-דין מובילים במשק, הקים עו״ד שגיא את משרד עורכי דין אייל שגיא אשר התמקד בתחום המשפט המסחרי. במסגרתו ייצג לקוחות בעסקאות בהיקפים משמעותיים וזכה להצלחה רבה.
לעו״ד שגיא ניסיון רב גם בתחום הליטיגציה. הוא מלווה את לקוחותיו בהליכים משפטיים בשלבי בניית העסקה ומייעץ כיצד ניתן להימנע מתקלות ומחלוקות עתידיות. הוא דוגל בגישת ״Be A Deal Maker, not a Deal Breaker״ ובהתבסס עליה הוביל מאות רבות של עסקאות מוצלחות, תוך שילוב בין שמירה בלתי מתפשרת על אינטרס הלקוח לבין ראייה פרקטית של קידום והצלחת העסקה.
בנוסף, לעו״ד שגיא התמחות ספציפית בייצוג עמותות וחברות לתועלת הציבור, החל משלב ההקמה וניסוח המטרות והתקנון, דרך ייעוץ וליווי בכל ההיבטים של דיני העמותות וייצוג מול רשם העמותות וכלה בייעוץ וליווי סכסוכים פנימיים בעמותות וחברות לתועלת הציבור.

השכלה
תואר שני במשפטים, בהצטיינות יתרה (Magna Cum Laude) מאוניברסיטת תל אביב, בשיתוף עם בית הספר למשפטים של אוניברסיטת ברקלי שבקליפורניה (התמחות במשפט מסחרי), 2018
תואר ראשון במשפטים (LL.B.), בהצטיינות, מאוניברסיטת תל אביב, 2009
שנת הסמכה בלשכת עורכי הדין
2010
שפות
עברית, אנגלית